دقیقا نیاز های خود را مشخص کنید: قبل از خریدCRM احتیاجات و انتظارات خود را بررسی نمایید. کسب و کار و اهداف سازمان خود را در نظر بگیرید و با مطالعه بر روی مبحث CRM نرم افزار مورد نظر خود را تهیه کنید.
دقیقا نیاز های خود را مشخص کنید: قبل از خریدCRM احتیاجات و انتظارات خود را بررسی نمایید. کسب و کار و اهداف سازمان خود را در نظر بگیرید و با مطالعه بر روی مبحث CRM نرم افزار مورد نظر خود را تهیه کنید.
چالش های ناشی از شرایط نامناسب اقتصادی فعلی موجب شده شرکت ها مسئله بهینه سازی ارتباط با مشتریان را به عنوان امتیاز در برابر رقبای خود مورد توجه قرار دهند. نرم افزار CRM ویژگی هایی ساده و در عین حال اساسی دارد که منجر به تاثیرگذاری بیشتر بر کسب و کار شما م
در مجموعه ای از پستها با عنوان مشترک "چرا نرم افزار CRM بخریم؟" به طرح سوالاتی می پردازیم که مسایل کلیدی فروش در کسب و کار شما را یادآور می شود. و اگر درست بررسی کنید به این نتیجه خواهیم رسید که تنها راه حل استفاده از یک نرم افزار CRM کارآمد و انعطاف پذیر
بخشهای مختلف یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با ملزومات آنها
ساده سازی و خودکار کردن وظایف اجرایی وقت گیر: بدون یک سیستم یکپارچه مانند نرم افزار CRM پارس ویتایگر، مرتبط کردن آیتم هایی مانند قرارداد ها، تلاش های بازاریابی، حسابداری و قرار ملاقات ها بسیار وقت گیر می باشند.
مدیریت فرایندها و سفارشی سازی گردش کار در سازمان از طریق فرم ها صورت می گیرد. ایجاد فرم های سفارشی در راستای پوشش فرایندهای خاص؛ با رویکرد داخلی ( مانند: نظرسنجی، شکایت، مرخصی و...) و یا مرتبط با مشتری (درخواست تغییرات، درخواست خدمات و....) و همچنین ثبت و
سیستم تیکتینگ (Ticketing) یا سامانه پشتیبانی یا رهگیری مشکلات مشتریان، سیستمی است که به برای ارایه خدمات بهتر و مستند تر به مشتریان از آن استفاده می شود.
سرمایه گذاری برای نرم افزار CRM امری ضروری برای سازمان شماست. در دنیای رقابتی امروز شما نیازمند شناسایی راهکار درست برای افزایش بهره وری فروش خود می باشید. همچنین یکی از دغدغه های هر سازمانی این است که بعد از رفتن یکی از کارکنان شرکت، اطلاعات مشتریان به ه